Vul een winkelwagentje en volg de aanwijzingen!
Wilt u liever eerst een account aanmaken?
In Nederland en België is DiscountOffice in de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de toonaangevende online leveranciers van goederen rondom de werkomgeving.
Wat onderscheidt DiscountOffice van andere leveranciers?
DiscountOffice mag zich 'one stop shop' noemen voor een snel groeiende groep zakelijke klanten.
Niet alleen worden de meest uiteenlopende soorten artikelen aangeboden, binnen de artikelgroepen zelf valt ook nog wat te kiezen.
Of u nu voor de voordelig geprijsde A-merken kiest of voor de huismerken, altijd mag u rekenen op een goed product met volledige garantie.
Plaatst u uw bestelling bij DiscountOffice.nl, dan koopt u ook alle artikelen bij DiscountOffice.nl. Wij zijn verantwoordelijk voor het gehele aankoopproces en aftersales, dit in tegenstelling tot platforms waar u vaak wordt doorverwezen naar een wederverkoper.
Of u nu privé of namens uw organisatie bestelt, de vermelde prijzen gelden voor iedereen en zijn altijd concurrerend. Bij bestelling van grotere aantallen wordt vaak al automatisch een staffelkorting berekend. Gemiddeld bent u als vaste klant voordeliger uit dan bij andere leveranciers. Zonder dat u een contract hoeft aan te gaan en zonder verrassingen achteraf.
U bent bij DiscountOffice geen nummer, maar een relatie. Bent u op zoek naar een speciaal artikel of u heeft een vraag? Onze afdeling klantenservice helpt u graag verder!