Direct bestellen vanuit uw eigen inkoopsysteem
Betere controle over uw inkoopprocessen
Met OCI (Open Catalog Interface) ook wel punch-out genoemd, kunt u eenvoudig uw inkoopsysteem koppelen met DiscountOffice.nl. De volledige catalogus van DiscountOffice.nl wordt beschikbaar gemaakt in uw inkoopsysteem.
De voordelen op een rij:
- U logt met één klik vanuit uw inkoopsysteem in op DiscountOffice.nl.
- Actuele artikel- en prijsinformatie, inclusief staffelkortingen.
- Bestellingen en de benodigde controles lopen via uw inkoopproces.
- Inkopers, afleveradressen, kostenplaatsen, etc. staan in uw eigen pakket
Hoe werkt onze punch-out?
- Via de koppeling bezoekt u DiscountOffice.nl en heeft u direct inzicht in de actuele voorraad, juiste besteleenheden en de voordelige staffelprijzen. U winkelt zoals u gewend bent op onze website.
- In plaats van bestellen kunt u de winkelwagen overnemen in uw inkoopsysteem.
- Vervolgens rondt u de bestelling met de juiste referenties en accordering af in uw eigen vertrouwde omgeving.
- Tenslotte stuurt u de order naar ons toe. Dit kan via een e-mail met een PDF of geautomatiseerd via onze cXML koppeling.
Verwerkingskosten
Let op:
- Voor het verwerken van uw PDF inkooporder worden verwerkingskosten berekend.
- Deze verwerkingskosten vervallen als u de inkooporder als cXML naar DiscountOffice.nl verstuurt.
- U betaalt slechts de verzendkosten van € 5,75 excl. BTW bij bestellingen onder de € 199 excl. BTW.
- Bij bestellingen met een orderwaarde € 199 excl. BTW of hoger vervallen alle order- en verzendkosten.
Heeft u interesse in een OCI-koppeling met uw inkoopplatform? Neem contact op met onze
sales-afdeling voor meer informatie of bekijk onze
informatiepagina. Ook kunnen wij u vanuit onze ICT-afdeling ondersteuning verlenen bij het opzetten van een OCI-koppeling.